OMG!

Anonym om Faaan också.....:
Är butler såld?:O det va jag som ägde honom!:)

Svar: OMG! vaa!? Ägde du honom? Jaaa.... elr dom i stallet sa att några skulle komma och kolla på honom och kanske köpa honom. Btw! Hur kom du till min blogg? :) Kram!

Godmorgon!

Igår hann jag aldrig blogga, för släkten kom ju. Vi åt tårta, bullar, kakor, muffins ja allt möjligt! :) Robin fick ju en iphone 4, så efter skolan cyklade jag till expert, och där fanns inte så många, och dom var inte så snygga. Då cyklade jag till Clas Ohlson, där fanns några fler, så jag köpte ett rött. Efter det tänkte jag cykla till hemmakväll och köpa lite godis till Robin. Jooo men gissa vad som finns där då? Iphoe 4 skal som är sååå otroligt snygga! Så då köpte jag ett skal där och så fick han välja vilket han ville ha, och det blev Hemmakvälls :) Vi hade jätte mysigt iaf :)
Vi sov över hos mamma i natt, så jag ska hem till pappa idag :) Vi är lediga på måndag! Jippie! Ska kanske ta en glass med Lollo på glassmagasinet då!
Men vi hörs någon annan dag! Ha en bra helg!

PUSS!

13 Maj, 17:37


Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

Ha ha ha!!! han fick ju sitt mobilskal iaf!!!! puss <3 <3 <3 <3

2011-05-14 @ 17:46:43
Postat av: Anonym

Haha jag googlade efter bilder på honom! Sen kom jag in på din blogg!:P men smsa mig 0761631312!<33

2011-05-15 @ 00:30:23
Postat av: Emma

Toffsan<3: Ja det fick han!! :) <33333333333333333333

Anonym: Okej! :) <33

2011-05-15 @ 09:30:08
URL: http://hhjaartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0