Faaan också.....

Hej sötnosar!

Idag har det varit en jobbig och kämpig prao dag. Först på morgonen så fick vi släppa ut några hästar. För vi skulle ge alla hästar sitt "morgon havre". Sen så mockade vi och städade stallgången. Sen fick vi en liten paus, och då åt vi lite frukt. Efter det fick vi rida lite, red Sessan :) Hihi, gick skit bra!
Efter det släppte vi ut dom hästarna vi ridit (Sessan, Rosete och Faith) och så gjorde vi mat till hästarna som stod inne. Och gav hästarna som stod ute ensilage. Efter det så gjorde vi mat (vitamin, e-vitamin, b-vitamin, betfor o.s.v) Och sen så släppte vi in alla hästarna och städade stallgången igen. Rolig men som sagt jobbig dag.
Och det roligaste på hela dagen var att:
Mr. Butler som varit en gammal ridskole häst (som var min favorit) och som för några år sedan blev såld har kommit TILLBAAAKS!!! Han var så liten kändes det som! Men han ska bli såld igen, några kommer och ser på honom imorgon ^^ :´(  bUHU!!!!    -.-
Men jag fick hälsa lite på honom iaf, och tog lite kort på honom som ni strax ska få :)
Ikväll på ridningen hoppade vi på Silikaten. Det var roligt och så. Men jag ramlade av! För första gången! På ridskolan. Första gången hamnade jag på Sessan hals och lyckades att kravla mig till rätta i sadeln igen (hon slängde sig) Men andra gången, jag lyckades hålla mig kvar, med då slängde hon sig ytterligare lite mer till vänster, och då var det kört -.- FAAAN också!!! :@


Knäpp...


Första gången jag red Butler....


"When you came here, the sun starting to shine" ♥


PUSSI!


Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Såå söta tsm <3 Ni är sötast i världen <3

2011-05-11 @ 16:59:15
Postat av: Emma

Aw!!! <3333

2011-05-11 @ 18:04:51
Postat av: Anonym

Är butler såld?:O det va jag som ägde honom!:)

2011-05-13 @ 17:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0