kommentar:

KommentarTid



Friggelina Alva :D om Skön snubbe!:
Heeej sötnos! :) 
Saknar dig så enormt<3 läser din blogg OOOOOFTA ;) <3
Vill du ha hjälp med design är det bara att säga till ;)
jag vet till exempel hur man ändrar kommentar rutan ;) <3
puss puss <3

Svar: Hej snyggaste! Saknar dej så enormt med! Åhh vad kul att veta! ♥
Det skulle vara jätte snällt om du kunde hjälpa mig med det!
Verkligen jätte schysst!
Säg bara hur du behöver göra, så får du göra det xD

PÖSS PÖSS! LÖVE YOU! ♥





Hej!

Texten blir helt konstig efter jag svarat på en kommentar,,,
men den den är snyggare :D haha..
Vi ska ut till tofta om några timmar,
så måste verkligen packa ihop alla mina saker nu.
Men asså jag har ingen aning om hur vi göra med internet, osv..
men det blir kanske inge bloggning, kan annars kanske be Sofia blogga åt mig :D hehe! Men nu måste dra, sitter ännu i min zippis också .. ^^
Men hejdå och ha en bra vecka! ♥ Puss alla mina söta läsare!


26 Juli, 05:20


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vadå!? Ahh visst? <3333

2011-07-26 @ 15:12:59
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0