Skön snubbe!

Hejsan!

Nu är jag hemma från travet! Har varit där kanske i 4 timmar? Kom dit vi typ 6. Vår trav-kompis, Raymon (gammal gubbe) var där! Vi träffade han i onsdags. Då blev vi kompisar. Så jävla skön snubbe! fy fan!
Han spelade åt oss, och föredrog en häst som kom nästsist, (vi betalade för egna pengar) och när hästen förlorade fick vi pengarna tillbaks av han! haha... snällt! Tove stod och sålde bröd m.m så när dom åkte hem fick vi bröd, feeeettt gott bröd! :DD Och Sofia vann en biljett till boda borg. Hon som alltid har tur ;) Jävla skitunge!!
I slutet var det en häst som börjat stegra sig, och då hade kusken (ryttaren) ramlat ur vagnen, så hästen hade börjat springa runt banan, 6 varv! I början voltade vagnen och höll på, sen springer hestjäveln in i en stolpe! Eller med vagnen så den bara flög i småbitar.. herregud.. -.- Men den verkade inte ha slått sig.
Nu ska jag strax gå och lägga mig.. imorgon är en ny dag, och next stop: tofta! i husvagnen!


haha..




Omg.. länge sen!



Kommentarer
Postat av: Friggelina Alva :D

Heeej sötnos! :)

Saknar dig så enormt<3 läser din blogg OOOOOFTA ;) <3 Vill du ha hjälp med design är det bara att säga till ;) jag vet till exempel hur man ändrar kommentar rutan ;) <3 puss puss <3

2011-07-26 @ 05:20:38
Postat av: Sofia

Det är inte tur.. Det är jag som är smart ;) <3 Love you <3333

2011-07-26 @ 10:58:58
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0