Where have u been all My life?

Tjena!

Har inte haft tid att blogga ikväll. Fick åka till ridningen även fast jag varit hemma idag! :-) skulle faktiskt ha kunnat gå i skolan idag också, men antar att jag var j'drigt trött imorse, så aa, fick bli så.

Ridningen ikväll gick jätte bra! (hade Sessan för er som inte kommer ihåg) och hon hade hållt på som satan lektionen innan. Kastat av två personer och var allmänt j'vlig, MEN hon gick klokrent med mig! (men dom innan hade i och för sig haft hoppning, men ändå!) vi körde på dressyr och vi jobbade himla mycket med ställningarna och böjningen i halsen, tyckte ställningarna gick bra, kan det definitivt nu, men böjningarna är lite knepigare.
Iaf så gick alla fattningar och avsaktningar prima också! Hon är bäst, min älskling. <3
Imorgon ska jag till skolan, en vanligt onsdag, med bl.a idrott. Iaf så bloggar jag som vanligt, antingen på morgonen eller efter skolan. :-)

Nu ska jag på date med kudden, KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0