Thoughts..

ÅÅÅÅÅÅH, är så SJUKT trött på att vissa fortfarande tror jag är samma 'lilla' Emma som jag var i typ 4-5:an, För det är jag inte, ABSOLUT inte.
Folk tror att dom fortfarande kan säga kränkande ord till mig, utan att jag svarar dom något 'mognare' svar, vissa gånger gör jag inte det, men det är för att det är så sjuukt barnsligt och komma fram och säga tex. 'du är bög' alltså? Fattar inte grejjen? Har jag missat något eller?

Ni som håller på, please stop. Ni skämmer ut er. Ni framstås som 2 åringar, seriöst. JAG kan stå på mina egna ben, vilket jag inte kunde i 4-5:an, då var jag en osäker lill-skit som inte vågade göra eller säga NÅGOT jag tyckte, eller jo, vissa saker, men absolut inte som idag.





Bitch, please. Jag har förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0