I wanna be your everything.

Hej!

Förlåt för den kassa uppdateringen! Men har haft massa i skolan i veckan. Idag tex. har jag haft 1 prov och ett glosförhör och imorgon har jag 2 prov. Ett SO och ett musik prov som jag faktiskt SKITER i. Fattar inte grejen med det provet, och aa, det är väl det, ;-)
Så det är därför, men jag ska faktiskt inte bara skylla på det, har inte haft någon speciell blogglust heller.

Idag, efter skolan följde bästiz med mig hem och vi hade vår vanliga 'pannkaks-kväll' haha, så vi har stekt pannkakor och bara myst. Hon har gått hem nu.

Får se om detta blir det enda inlägget idag, eftersom jag har 'bloggtorka', så ni får mer än GÄRNA kommentera om ni vill att jag ska blogga om något speciellt.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Tofffsan<3

Ja, vi hade jätte mysikt!Puss, puss!!! <3333

2012-05-10 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0