I miss u.

Halloj!

Orientering idag på schemat var det ja... Sprang med bästiz, Jacob och Lungile. Gick väl sådär för oss, Fia och Rebecca (som startade fyra 'lag' efter oss) kom före... Så haha, vi sög kan man ju säääga, ;-).

Slutade ungefär 10! Och då stack jag och Fia till donken där vi träffade Jakob, Lungile, Martin, Andreas och Arvid, och där satt vi och snacka och AS flabba i 2 timmar, hehe. Sköna killar säger jag bara!

Ikväll åker Fia med båten upp till Norrtälje, och stannar där över helgen och dom här dagarna, FYFAN vad tråkigt jag kommer ha.... Förutom imorgon då jag och bästiz ska ha vår pannkakskväll, men sen åker hon till Fårö...

MEN jag ska skypa bl.a med finaste Alice ikväll och sen ska jag va med Reebeek någon dag också, så det blir nog ganska bra ändå. :-)

pusspusss, måste tillbringa mina 2 timmar med finaste Soffis nu <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer sakna dej gumman :* Älskar dej sjukt mycket! <3

Du är en av världens bästaste kompis, puss <3333333

2012-05-16 @ 14:13:26
URL: http://mmyyliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0