help again, plz

Hola amigos

Har precis sätt klart VD med mamma, vi fixade i ordning chokladpudding och grädde (+jordgubbar!) som ni såg här under, j'drigt gott! :-) Och avsnittet var lika bra som vanligt. (Sitter och tittar på Revenge för dom som undrar ;-) haha...)
Imorgon, som sagt, ska jag ut till Klinte till 4, tror jag det var, och då ska farmor och farfar med ut och så ska vi gratta Melwin. Ska bli skit härligt och se syrran igen ♥ Men tråkigt att jag missar hopptävlingen!!


Känns som om mina inlägg är likadana för varje dag... vad tycker ni? Något speciellt som jag ska skriva om? Kanske 'deep shit' inlägg som Nellie säger? Vad tycker DU?


Kommentarer
Postat av: Moa A

Tack, jag har faktikt gjort min header själv :)

2012-05-05 @ 00:34:21
URL: http://moaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0