Euphoria

Tjooo

Min dag har varit grym faktiskt! Varit hos Rebecca hela dagen och vi har bara tagit det chill.
Sedan vid halv 4 var det Laserdome, jag var med Fia och vi vann (y)
Sedan åkte jag hem till pappa, packade ihop mina grejjer och så lämnade han mig och 'stor brorsan' här hos mamma, pappa börjat bli dålig så vi fick åka hem till mammi idag ist. Det passar ju bra eftersom det är morsdag också, grattis mamma. <3

Imorgon, skola, börjar halv 9 och är ledig på tisdag, men då är det friluftsdag så måste göra någon/några aktiviter på 4h. Blir att rida och åka till kalkbrottet och bada med giiirlzzeeen, fett soft! :-)

Nu: BB, hoppas Marcelo och Annica ryker, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0