Boring life, check.

Åhhhh, FYFAN vad jag älskar och krypa ner i sängen och titta på gamla filmer, tittar just nu på dom 3 musketörerna med Kalle Anka, Långben och Musse, yeah, that's right! :')

Min dag började tråkigt men blev genast bättre när bästiz kom hem till mig vid 12 och stannade till 8 ikväll! Vi har haft skit mysigt. Gjort pannkakor, tagit kort, snackat, varit hos Fias katter osv.

Imorgon kommer säkert bli den sämsta dagen ever, både mamma och brorsan ska jobba... Fia är uppe i Norrtälje som sagt, och bästiz ska till Fårö. Rebecca ska jag typ va med imorgon, och sen på kvällen ska jag ut till Tofta och käka.

BELLA SOVER HÄR INATT BTW. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0