Varför jag har blogg.

Nu tänkte jag skriva ett lagomt långt inlägg varför jag har blogg. Och vad som är nackdelar och fördelar med att ha det.

Jag ville för 3 år sedan, starta blogg för att dom flesta jag kände hade det. Och jag kände att det skulle vara kul och skriva vad jag gjorde om dagarna. Jag förväntade mig aldrig att jag skulle bli en känd blogg, som typ foki. Utan jag ville bara skriva. Jag hade då ganska lite och göra om dagarna, så det skulle passa bra också!
Efter ett tag märkte jag att det var kul! Men vissa gånger ville jag ta bort min blogg också, vilket jag idag är himla glad att jag inte gjorde!

och idag är jag URnöjd med min blogg och ääälskar att blogga. Min blogg har en bra statistik tycker jag, och jag får mycket kommentarer, vilket gör mig så förbaskat glad varje gång jag går in på mitt konto. Ni är underbara.

Men visst finns det nackdelar att ha blogg. Man får ibland elaka kommentarer och folk hackar på en, sånt händer mig nästan varje dag. Och jag tar åt mig. Jag är ingen robot, jag är en människa med känslor, jag kan inte bara skita i mina känslor och stänga av dom, utan jag MÅSTE ta åt mig ibland. Jag behöver inte tro på det folk säger, men visst får jag en klump i magen varje gång jag läser något elakt om mig.

Det där är en nackdel med att ha blogg.. tror inte det finns så många fler. Inte som jag tänker ta upp iaf.
Men nu kommer
fördelarna! (:

Fördelar med att ha blogg är såklart alla mina fina läsare. ♥ alla fina kommentarer jag får som:
"fin du är" eller "fin blogg du har" eller typ "vilken fin häst" bara något sånt där gör min dag! Fattar ni!?

Bara ni skrivet något snällt, gör det min DAG, jag lovar, jag ljuger inte, jag skojar inte. Det känns som så många finns vid mig, även fast vissa här kanske inte ens känner mig. It dosn't matter. Jag älskar er alla som går in på min blogg, kommenterar den och tar sig tid och läser den. JAG ÄLSKAR ER. ♥

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra för att tacka er, ni som kommenterar fint och är aktiva här. Ni vet säkert vilka ni är! Måste säga det en gång till....: ........................ JAG ÄLSKAR ER, I LOVE YOU. Ni är bäääst.


PUSSAR TILL ER.

(förlåt för bildbristen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0