SRY

Oj shit, förlåt för den URkassa uppdateringen, men lixom kan inte gå in på bloggen på min mobil, den laggar som vanligt..
Men nu så! Sitter alltså vid datorn nu och skriva ett fåtal inlägg till er. Tänkte med det här inlägget berätta om min dag iaf.

Skoldagen var helt okej! Ganska bra ämnen, inte så jobbiga. Efter skolan åkte jag och Fias till Bert och fjärt. Och dom börjar bli lite smått klara! Vi har spelat in det mesta och vi har rösterna kvar och lite av fotograferingen.

Och det är bara 2 ggr kvar där, så sen tar det slut, ganska tråkigt, men ändå ganska skönt. Ska fråga Michelle om jag kan ta Reva på torsdagar isåfall än på onsdagar, det passar mig så mycket bättre, eftersom på onsdagar behöver jag träna på läxor och sånt till torsdagen eftersom vi har typ alla våra läxor till just den dan.
Så jag kan lyckas bra i skolan också. ;) Apropå det så iförgår tror jag det var... gjorde jag, Tove, Sofia och Rebecca en redovisning inför klassen om vågor! Och det gick grymt bra! Vi hade bra text och en bra powerpoint, så det var ett plus i kanten! Jätte skönt och ha det gjort också.




Denna bild... bjuuuuuuuder.

Sry för bildbristen, vet faktiskt inte vrf jag tar så lite kort nu för tiden.. ;) Hörs snart.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; Ja, precis! ;) Jättecoolt! Är det en Islandshäst? (:

2012-03-09 @ 19:01:51
URL: http://ponnyflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0