Sry...

Tjoo

Nu har jag precis ätit klart, blev blodpudding, ganska gott. Efter skolan följde jag med Sofia och vi gjorde ju ingenting kan jag säga, låg och slappade i soffan, bara tog det lugnt, som behövs just nu för kroppen och tittade på tv. BB ftw.
Till imorgon har jag typ 50 nya glosor till spanskan, och jag har typ inte ens tittat på dom, så, ska nog börja göra det nu. :D

Skoldagen har varit rolig faktiskt! På NO:n var det roligast, då vi gjorde massa roliga saker med el och grejjs, skit kul faktiskt. Annars har den varit som vanligt. Jag ska verklogen försöka hålla uppdateringen hög, och försöka få tid till att göra lite roliga grejjs.


Alltså vad ska jag säga? ... Jag har världens finaste och knasigaste hund ? hahaha

Puuss

Kommentarer
Postat av: Toffsan<3

Bellsan är ju för söööööttt!!! <3<3<3<3<3<3<3

2012-03-14 @ 19:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0