Sad face.

Bloggen har stått stilla ett tag känner jag.. men det har varit lite tufft utanför "data-världen", haha.
Iaf så har jag massor med läxor nu, inga prov, utan massa läxor bara, som jag är lite efter med känner jag, till på torsdag tex. typ 50 glosor i spanska, som jag knappt ens tittat på.. Och tills imorgon en engelska som jag inte ens tatt hem... hmm Emma, hru tänkte du nu?
Aja, får gå hur det vill. Känner jag nu.

Och sen så har jag bestämt mig för att rida Reva månaden ut och sedan sluta. Min kropp, eller min rygg pallar lixom inte med det, och jag störs på det så in i bomben! Men vill ja ha en lagom "frisk" rygg när jag blir äldre, ja, då är det bara att acceptera.. Vilket jag inte vill. Jag vill fortsätta rida på Reva! Fortsätta SATSA på ridningen! Men icke sa nicke. Fy fan. Så ifall bloggningen sjunker lite beror det på Revis. Mycket tänkande runt om det där.


Finiiis ♥

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 150 kr :P

2012-03-13 @ 21:45:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Alva n <3

SKA DU SLUTA RIDA?!??? :ooo :((( <3333

2012-03-16 @ 19:44:03
URL: http://ponnyalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0