PurpleNinja

Tjena, tjena!

Sry för den dåliga uppdateringen, men jag har inte orkat blogga så mycket känner jag.
Har en dålig nyhet också.... Jag ska sluta ta hand om Reva, tror jag. Min rygg pallar inte med trycket och det gör så förbaskat ont och rida och dessutom att ta hand om henne, och självklart vill jag inte skada min rygg så pass att den lägger av helt och aa.. Ni fattar. Så är lite ledsen pga det. Just so u know.

Annars idag så har jag inte gjort något speciellt, vilat helt enkelt. Ikväll ska jag inte heller göra något speciellt, kanske skypa lite, får se :-)


Kommentarer
Postat av: toffsan!<3

Åhh! Va tråkigt att du ska sluta rida Reva!:(

Satans rygg!

Puss!! <3<3<3<3<3<3

2012-03-12 @ 19:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0