Måste få skriva av miiiig...:

Halli hallå!

Sorry, verkligen för den dåliga uppdateringen idag. Men jag har varit tvungen att finnas vid mina närmaste och hänga med dom. Mycket skit som pågår nu. Aja, så mår jag också piss. Inte psykiskt, utan jag börjar nog få tillbaka min halsfluss, vilket är SKIT. Inatt har jag inte sovit EN blund. Har legat och vändit och vridit på mig, usch säger jag bara.

Skoldagen idag var dock j'drigt rolig även fast jag mått lite sådär. Massa garv och jag har försökt hålla humöret uppe. På spanskan, alltså glosorna, så svarade jag inte på allt, men det kan inte alltid gå bra, right?
Iaf så har jag SO prov till imorgon och jag SKA få D, om inte C. Tror dock D blir bra, och att det kommer stanna där, men snart får jag ta tag i allt och satsa på större betyg, sounds good huh ?

Massa skitsnack i detta inlägg, MEN jag ville verkligen skriva av mig. Btw så skrev jag 2 inlägg förut på telefonen men den verkligen laggade sönder så det publicerades aldrig.. -.-

Tack OM du tog dig tid och läste ;-)



Nyårsafton

Puss puss, och tack ännu en gång för alla fina kommentarer jag får in. Means alot. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0