goodnight

Tjatja!

Drog hem vid halv 7-7 typ? Och hela kvällen har jag typ släpat fötterna efter mig. Så sjukt trött jag har vart! Och så har jag typ haft halvt migrän, huvudet har typ dunkat sönder och aa, ni fattar. Imorgon är det första dagen för mig på denna vecka.. hmmm.. känns jävligt tröttsamt i skolan just nu. Vill bara gå ut skiten och få leva livet. But that's life? eller.

Nej, nu ska jag nog gå och typ dejta kudden, så jag är någorlunda pigg till imorgon, gympa första lektionen, och efter skolan rida Super på ridskolan. Typ det ända jag ser fram emot imorgon..
Nej usch vad jag klagar, bäst jag stänger av datorn elr något... ;-)







So true. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0