Fråga:

Jag fick en fråga från en anynom: "Hur många gb har din Iphone?" Och svaret är: 32 gb! Tillräckligt med minne till mig (:

Nu ligger jag hemma i min säng. Kom på att jag har en tråkig matte uppgift som jag inte orkar ta tag i känner jag.. och sedan har jag en redovisning till imorgon som jag inte tagit hem! Iiiiiinte bra Emma -.-

Fast pallar inte med sånt nu, känner mig riktigt dålig faktiskt.. tror min halsfluss är back on track, har samma onda halsvärk och såna där vita bakterier på tungan, fyy och så är jag rosig om kinderna. Usch och fy.

Aja, palla sitta och tycka synd om sej själv :p ska skypa nu med Fia, Vera och Allis! SYNES


Ohhh, min gud! Var jag inte liiten ??

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0