Dagens ridpass:

Tjenare!

Nu har jag duschat och jag ska strax äta. Dagens ridpass.. ja, vad ska jag säga? Marezzo var duktig medans jag själv söööööög. Vi jobbade mycket med ställningarna, och i höger varv är han jätte fin! Men i vänster varv knasar det till sig och vi båda blir lite "stela", han vill inte gå på spåret och jag fokuserar mycket på mina hälar och min sits och den blandningen blir = FEL. Och jag ville aldrig mjukna i handen! Den var döstel och samt mina ben, nej usch! Stackars Marezzo som fick stå ut med mig... Känner så lite halvt. (; Aja, det kan inte gå bra varje gång.
Och nästa vecka är det hoppning! SJUKT taggad till det, Marezzo blir döhet då, skojar inte! Han ääälskar hoppning.

Ska se om mamma kan filma lite också. Men jag kan ju förvarna om att hon är sämst på det! Vi får se hur det blir (:
Imorgon är det nog en ganska chill dag i skolan, och efter skolan ska jag ut till Reva! Min rygg kändes bra ikväll på ridningen ändå, det var inte så farligt, så jag får hoppas att den är på bättringsväg.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och se om någon vill vara lite social mot mig på Skype! Puuuss.


Saknar dej finis! Snart 2 år... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0