Dagens ridpass 7/3-12

Hejsan!

Nu är jag hemma och ute ur duschen! Tänkte berätta lite smått om dagens ridpass på Reva:

Mamma följde med mig till banan där jag travade och galopperde henne lite smått. Och sedan kom pappa som följde med och gick bort till backarna där jag typ skrittade upp för 3 backar och sedan vände vi hem igen. Mycket skritt idag. Och jag tog det lugnt eftersom Reva har fått lite skav i munnen :( Hoppas hon blir bra snart!
Tänkte också pytte lite på ställningen, eftersom hon var ganska tittig och jag vill få henne att tänka på något annat. (:

Nu skypar jag med Alva.B och Sofia, och så ska jag läsa Emilies novell, som är så sjuuuuuuuuuukt bra! (epicdirection.blogg.se) och SEDAN lägga mig på spikmattan! (; KANSKE kommer upp något roligt på bloggen senare, stay tuned!






Pusss

Kommentarer
Postat av: emilie

Tihi, Emma är beroende.. Fucking alla är beroende, blir jobbigt när dom går efter mig i skolan.. Man bah: Woooow. Take a chillpill. O.o

2012-03-07 @ 22:03:48
URL: http://epicdirection.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jättesöt häst! :D Hon är väldigt lik Mirabelle som jag brukar köra. ;)

2012-03-09 @ 18:10:49
URL: http://ponnyflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0