Dagens ridpass 28/3-12

Hej!

Nu har jag käkat och duschat, innan det så var jag och red Reva. Gick ganska bra idag faktiskt. Till en början. Hon var helt toppen bra, gick i ställning och gjorde  nästan allt jag bad henne om.
Men det sket sig när vi skulle börja med galoppfattningarna, skulle fatta höger galopp, kunde INTE göra en tydligare fattning, men ändå gick det inte.
Till slut, med mycket kämpande så fatta hon rätt, och då avbröt jag och travade av henne, avslutade alltså när det gick som bäst. :-)

Annars tyckte jag det gick toppen! Det bara började regna mitt i ridpasset och det var lite mindre kul. Och när jag skulle hämta henne i hagen var hon så gullig och fin! Kom på en gång och trixade inte en halvtimme som hon gjorde i måndags, dutti polle-gnägg! ♥
Nu så pluggar jag som f'n, och ska fortsätta en stund till, pusspuss!
Älskliiing. ♥
PS, har några fina bilder från idag, men dom lägger jag antingen ut imorgon, eller någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Irma

finfin blogg, jättefin faktist

2012-03-29 @ 11:07:10
URL: http://irmaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0