Nattinlägg

Tänkte göra ett litet nattinlägg till er, mina fina!

Sover hos Sofia i natt, mysigt! Vi har nu snackat skype med Allis och hennes kompis Klara i ungefär 1 timme, skit skönt och snacka med henne alltså! Helt sjukt skön tjej! ♥
Innan det så var jag och Sofia ute med Lollo och Emilia ute på "Stora Kullen" där vi försökte åka pulka, men det blev till sist rutschkanan som vi hängde vid, grymt kul! Och grymt länge sen jag var med dom girlZen.

Nu ska vi göra oss i ordning och så sitter vi nog uppe en stund till, dock utan Allis... :( Godnatt och puss & kram.


Älsklingen får stå som bild.

Kommentarer
Postat av: Alva :)

Jag satt uppe och vänta på er :( <3 men ni loggade typ inte in?? :o <33

2012-01-15 @ 10:26:54
URL: http://ponnyalva.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja det va grymt kul! Det måste vi göra om :) Puss<3

2012-01-15 @ 11:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0