miss..

Godkväll (:

Jag har suttit i soffan någon timme nu och tittat på någon film, ganska bra sådär. Efter maten., förut så kom syster, Caroline och hennes ex Marcus hit, dom fikade här en liten stund.
Imorgon ska jag va med Tove vid ungefär 2-3, efter att hon har fått ta hål i öronen!! (: Vi får se vad vi hittar på.

Ville också bara säga att jag saknar dej Sofia, så enormt! Det känns så himla tomt här på ön, det känns verkligen! Du brukar alltid finnas här på kvällarna om jag känner mig ensam, så kom du lixom bara över en stund och så har vi skit roligt, men inte nu ): Hatar det..


hahaha... mongon ♥

Kommentarer
Postat av: frida

härligt!

beställde du bodylotionen också eller?:)

2012-01-02 @ 22:21:45
URL: http://fridalindberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0