Måndag, 2 Januari 2012

Hejsan!

Nu är jag hemma och vi håller på och göra mat, pappa, bror, mamma och jag. Vi ska göra kött och potatisgratäng, mums!
Vi gick i skogen i ca 1 och en halv timme, ganska skönt men i slutet var jag trött. Iaf så träffade vi pappas gamla granne, som har en labrador, Ikaros som Bella lekte med en stund.

Efter skogen åkte vi förbi Ica Maxi, där jag fick ett par "uggs", inte riktiga men...uggs :D

Ikväll känner jag att jag kommer ha fett tråk, men jag ska försöka hitta en bra film jag kan se på (: Imorgon ska jag höra med Tove vad hon ska göra, så vi får se var bloggningen tar vägen, tror det blir ganska bra ändå! Vi hörs kanske senare, nu några bilder:





hahahah, så söta!



kramis!


Kommentarer
Postat av: frida

sv; jaaaaa gud jag kan lova dig att det finns ingen godare lukt i hela världen förutom justin själv skulle jag gissa på!

2012-01-02 @ 21:49:56
URL: http://fridalindberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0