Kommentar från Milla! Och svar..

Milla om Kommentar::

jag får aldrig mer se faith! snyft snyft snyft snyft snyft. Hur ska jag komma över min sorg? mitt mörka, gråa hjärta klarar inte av all sorg som tränger sig på. svara snälla

27 Januari, 18:08

Svar: hej sötnos! Jag hörde det... Att någon har köpt henne, och det där har hänt mig 2 ggr. Först Butler (som nu är tillbaka!!) och sen Gina, det tog kål på mig också! Jag var också inne i den där fruktansvärda mörka perioden i mitt liv, men det är bara att vara stark och kämpa! Det är svårt men i slutändan lönar det sig, jag lovar!
Du kommer att hitta en minst lika bra häst igen, det är bara det att man måste VÅGA acceptera att det finns lika bra hästar som henne om inte bättre.
Jag hittade Sessan, och hon räddade mitt liv kan jag säga! Och nu finns hon alltid där för mig, sötnosen.
Iaf så fortsätt kämpa, prata med kompisar om det, dina föräldrar och kom ihåg: våga gråta!
Ha det bra, och kontakta mig igen när du ser detta så kan vi prata lite mer!
Kram Milla!


Bloggar från Iphone så kanske därför inlägget ser lite wierd ut... Men var tvungen att svara på denna kommentar. Går och lägger mig nu, pusspuss!

AHAHAHAHAHA: hesttjeffel,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0