Home

Hej!

är hemma från skolan nu, ganska chill dag. Vid halv 4 ska jag till Elgiganten med mamma och få min Iphone! Åååååååååååååh!
Sitter och tittar på VD nu, och käkar lite tårta från igår :D Göött.
Imorgon så händer inget speciellt, måste ta hem Engelskan så jag gör den i god tid. Annars inget (:

Om ni vill veta så fick jag: ungefär 700 kr, en tröja och ett par mjukisbyxor, JB bok, Typ 10 par örhängen, Never Say Never, ansiktsmask, godis, Alla Twilight filmer utan sista, Iphone typ det!

Jag är faktiskt skit nöjd, skulle vara bra med lite mer pengar ... till Gannarve!


-Nyårsafton

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: tanja

Fin blogg! :)

2012-01-11 @ 18:00:41
URL: http://tanjabjorkegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0