Hej

Hejsan!
Bloggar ifrån IPhone idag igen (: men tänkte berätta lite kort om hur min dag ser ut:
Vaknade vid halv 12 ungefär, och då gjorde jag inget speciellt, och det har jag inte gjort fram till nu. XD
Eller har stått och gjort en tårta nu, eftersom farmor och farfar kommer hit snar och ska fika, myys!
Ikväll, som sagt åker jag hem till Becka, och jag kanske sover där, vi får se (:
Hörs mer senare, nu kommer farmor och farfar!
Ps: har inga bilder på Iphonen som sagt, måste ut och få ta nya fräscha bilder snart, som ni kan få!
Puss & kram! /e

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kvällens fråga:) Har du några mål du vill uppnå innan sommaren???

Kram

2012-01-08 @ 20:51:12
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0