EMMAS FRAAAAAAND! :D

Heeeej allihöppaaa!
Jag är emmas stockholmiska VEENN! <3 :D
Emma jag och Fia skypa, jag såg på när de gjorde bananmuffins och nu så kollar emma på vampire dairies och jag fråga om jag fick gästblogga!
Jag typ tappa hakan när jag såg att hon fått 117 sidvisningar och 41 unika besökare!! O_O Keep it that way! :D
Emma och jag träffades på ett sommarläger 2011 (Gannarve Gård)! Emma hade TILDA (<3) Och jag hade FRIGGELINA!!!! (<333333)
Det var skitkul och nu är det typ 109 dagar kvar om jag räknat rätt! (Som jag oftast inte gör ^^)
Men FORTSÄTT att vara så bra läsare som ni är och besök emmas blogg OFTA och gör "reklam för den" :D
Älskarej emma!! <33
Puss & kram från Alva! Checka gärna in min blogg! (klicka på ordet blogg :D) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0