Dagens snyggingar!

FB: "Om du gillar det här så har du chans att bli dagens snygging på min blogg, www.hhjaartat.blogg.se"
Och runt 25 gillade, så jag lottade helt enkelt, och det blev såhär:

Sofie Vistrand: Min fin fina fru, som är en helt underbar vän! Och grym på att rida är hon också, Love u!


Ida Johansson:
En av dom snyggaste brudarna jag sett faktiskt... Känner henne/dig inte så bra, men du verkar vara en grymt snäll person! :)


Bella Båge: Min fina klasskamrat som är grymt cool! Och riktigt snäll och söt!


Jennifer Wiklund: Min fina stockholmska kompis från Gannarve! Grymt snygg och riktigt snäll och kramgo!


Amanda Wiman: Min fd klasskamrat som jag ännu har kontakt med! Riktigt snygg och snäll!


Emilia Hammarskjöld: Mina underbara barndomskompis sen läänge! Hur omtänksam och snäll som helst! Och söööt!


Lovisa Berlin: En tjej som jag lärde känna liiite, lite på Gannarve! Riktigt snygg och söt och grym på att rida!


PS: Ni andra! Lika snygga som dom andra!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hejsan söta du! Gud va du är snäll!!! Och hoppas att vi fortsätter vara kompisar så länge det bara GÅRRR!!! ÄLSKAR dig sötaste du!!

2012-01-28 @ 19:06:34
Postat av: Emilia

<3<3<3<3<3

2012-01-28 @ 19:07:11
Postat av: Lovisa

2012-01-30 @ 23:40:45
URL: http://lovisaberlin.blogg.seÅååh,
Postat av: Lovisa

Åååh, tack så mycket gullunge!:') Tycker att det är synd att vi inte hann lära varann mer! puss på dig finis!

2012-01-30 @ 23:42:12
URL: http://lovisaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0