Åsiktsinlägg.

Tänkte göra ett åsiktsinlägg, ett som jag och många fler, tror jag, stör sig på:

Varje man alltid har SÅ snygga modeller i reklamer, för tex Lindex?
Vrf väljer man inte en tjej med lite hull? Jag tycker det skulle vara såå mycket coolare och modigare! Jag tror hela samhället hade varit förvänt då. Kanske inte helt, men fler, lite större tjejer skulle våga visa upp sig och våga vara sig själva, utan att skämmas för sin storlek osv. Jag tycker seriöst det är fult när tjejer är så smala, det ser äckligt ut!
Jag har inget emot dom som ser ut så, men jag tycker man ska våga vara lite rund utan att skämmas eller behöva bli retad osv.
Vet ni också? På internet, om man ska shoppa online och man ska tex titta på bikinis, då andvänder dom inte ens modellernas kroppar längre, dom "duger" inte, dom gör om dom på datorn, till "perfekta" kroppar!
Det är ju HELT sjuuuukt! Vem vill ha det så? Inte jag iaf, och jag tycker att vi borde reagera STARK på sånt här och säga till! Jag tycker inte det är okej, det har helt enkelt gått för långt.


Såhär ska det se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0