Mitt 2011

Tänkte ta upp mitt 2011 i lite bilder

Januari


I Januari, då jag var på Teneriffa.


Min födelsedag.

Februari

Då jag fick min "dröm-mobil", köp den aldrig, sämsta köp ever.


filmkväll med hela klassen.

Mars

Melodifestivalen i globen.


Vi vann Krullis Cup!

April

Rykttävling på Rävhagen, 3:a, med fina Retzina ↑


Filmkväll hos bästis (mongo-bild på mig)

Maj

Första gången jag ramlade av Sessan..


Klassresan, världens bästa klass.

Juni

Bella slog sitt rekord i hoppning!


Gannarve lägret ♥

Juli

Tofta Beach Club.


Ett år sedan Jamie dog.. 27 juli.

Augusti

Tiljans med Lollo ♥


Norrtälje med Sofia.

September

Rosete... Värsta månaden på hela året..


10 år sen WTC.

Oktober

Världens bästa ridlektion på älsklingen.


Första gången jag red på denna underbaring! ♥

November

Då jag blev en Belieber, bästa månaden på året ♥


Ja vad mer behöver jag säga? Hemskt.

December

Senaste hopptävlingen ♥


JULAFTON ♥

Och

NYÅRASFTON!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0