One pic.

Hejsan!

Nu har jag ridit, ätit och fikat med familjen riktigt mysigt!
Ridningen idag gick toppen! Reva var inte alls lika tittig som igår (jag red på banan utan Michelle) och då brukar hon bli lite tittig och små rädd för saker, men idag gick det toppen!
Jag körde på lite ställningar och försökte mig på några bakdelsvändningar, men jag får nog vänta lite tills jag och Reva lär känna varandra lite bättre. :-)
Efteråt var hon riktigt svettig! Tyckte inte att det blev så ansträngande men det kanske va ställningarna som var lite smått jobbiga, aja hon fick motion iaf! Hihi.

Imorgon ska jag till mormor och morfar på lunch och senare till Rebecca och skriva ut en JB bild. Tårta på 1 mars diiiiiRR!
Har inget mer och skriva, så godnatt och hörs imorgon!

Har en bild till en så länge på mig och Reva och det är den här: (ganska suddig bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0