Kommentar:

Yesbox om kommentar.:
Om du vet allt de varför fortsätter du? Är inte besatt bryr mej inte ett piss om ditt liv egentligen, du vill inte att folk ska trampa ner på dej därför startar du en blogg när du totalt skämmer ut dej själv, de går inte ihop, självklart kan ja tala om vem jag är, Åhja de ha ja inga problemen med, ja har varit inne på sin blogg två gånger du, dom som läser din blogg... Vem kan de va? Dom du känner till? Men å lilla söta rara du, tror du det bara e ja som tycker du gör bort dej, åh nej det är de absolut inte, vill ni ha rykten så fine fortsätt, kom inte och gnäll om ett par år, over and out.

Svar: HA, men jag har inte ens bett dig läsa min blogg kära du. Berätta vem du är då "tuffing". Så kan vi snacka mer sen (:
Och du har ingen jävla aning om vem som läser min blogg, eftersom du bara varit här inne 2 ggr, tack för att du tittar min blogg och lägger ner tid på den, den blir lixom lite mer populär då :) Och det är faktiskt bara du som "klagat" än så länge, annars har jag inte fått ett piss.
Inse fakta att du bli lite smått ägd och forever alone eftersom du inte har kompisar som du kan skämma ut dig med :)
Och vrf bryr du dig ifall det blir rykten om mig?
Det är väl för fan min ensak, inte din :) Såååå... berätta vem du är nu då.

Puss på diiig!


Skämmer vi ut oss mer nu? Bra isåfall, för vi är bara oss sjääälva :D

:*
18 Februari, 23:18

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

RÄTT!

2012-02-20 @ 19:17:08
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0