Dum...

Alltså jag är fan dum i huvudet. Jag tänkte BYTA blogg! Först testade jag nattstad, men det var för komplicerat, och detsamma med Myshowroom, så till slut tog jag både och, och nu känns det förjävla skönt och blogga här!
Älskar blogg.se ♥

Jag har varit hemma hela veckan nu, imorgon ska jag se om jag kanske bara kan få gå på musiken eftersom vi ska spela in en låt där och det vill man ju inte missa! Så jag får se hur det blir med det :)


Vet ni en sak? Jag saknar den här hästen något fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: Moa A

Tack så mycket för att du ställde frågor till mig på min frågestund :)

Nu har jag svarat, så kolla gärna in svaren

Kramkram :D

2012-02-16 @ 20:19:31
URL: http://ryttarema.blogg.se/
Postat av: Anonym

men rider du inte henne

2012-02-20 @ 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0