Åsiktsinlägg.

Denna gång får det bli om Justin.

Iaf så tänker jag skriva om hatet som han får. Alltså vissa kör ännu med att han är "bög". Och nej, tyvärr han är INTE bög. Han har flickvän, Selena. Och sist jag kollade var hon tjej och inte kille. Bara för att en liten kille från Kanada försöker få sina drömmar uppfyllda så blir han kallad bög, ska det behöver vara så? Really?
NEJ, och sen så har jag börjat sett vissa kommentarer om att han är pedofil... Bara för att han leker med sin LILLEBROR!Lixom.. vad tjänar du eller ni på det? Och nej han är inte pedofil heller.

Visst man gillar inte alla, men jag tycker det är fel att säga "jag gillar inte Justin Bieber, han är bög". Alltså det är ingen anledning till att hata han så mycket. Är det fel med att vara bög förresten? Det är en annan sak om man säger att man inte gillar han för att man inte gillar hans låtar, men han är en jäkligt bra person som förtjänar det bästa, titta bara på NSN så förstår ni ;) Det ville jag ha sagt! I love you Justin! ♥

Är några av min läsare Beliebers?


Finast.

Kommentarer
Postat av: Alva N<33

Alltså, emma, du har gjort mig till en belieber!! förut tyckte jag att han var bög och allt, men du har likat så många bilder på honom på facebook, så jag har börjat tycka att han är snygg, och han sjunger faktiskt skitbra ;) Drömde om honom och Selena Gomez inatt <33 :D

2012-02-22 @ 11:02:29
URL: http://ponn
Postat av: emilie

Eh dööööh, klart jag är en Beliebieber :D

2012-02-25 @ 10:53:05
URL: http://enfotomupp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är och kommer alltid att vara en stolt Belieber ♥

Ps. Fin blogg!

2012-10-06 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0