SRY

Tjooo

Sorry för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft tillgång till internet, men nuså. Är ännu hemma hos Bea, och vi har precis skjutsat Alva till bussen så det är bara jag och Sofia kvar här nu. :'(
Beas mamma ska skjutsa hem oss till 4 ungefär, och då skjutsar hon hem mig till mamma, och då ska jag bara packa och sen ska jag iväg hem till pappa igen, och så ska jag vara hos han i helgen.

på söndag ska jag nog vara med Tove, hon kommer hem då. Och på måndag ska vi till en äng med klassen och raffsa löv, inte förstår jag vrf vi ska det, men skönare det än en dag i skolan med alla tråkiga ämnen.
Jag ska försöka blogga lite snabbt sen innan jag ska hem till pappa. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0