Myy daay

Morsmors!

Nu sitter jag och stortjillar. Har bränt fett som f'n idag, haha! Vi var åkte direkt ut till Tofta först ist, där vi hjälpte mormor och morfar att ställa vagnen till rätta. Och sedan fikade vi med korv och bullar, och till sist gick vi ner till havet där Bella badade för första gången i år! :-)
Sedan så åkte vi till Vibble, till farmor och farfar, där jag och mina brorsor typ brottades.. haha (som vi alltid gjorde när vi var små) tills vi typ dog i gräset. Och sedan så fikade vi där också.

Och nu är jag hemma! Vi har varit hos mamma också, där jag lekt med Bella och Elias en stund också. Puuuuh! Och ikväll så ska jag, pappa och Elias sätta på Titanic och titta på den. Slår vad om att jag kommer börja böla lite smått..... hehe.

Min dag har varit riktigt händelserik faktiskt, så nu väntar en sooooooft kväll, PUSS.


Har inga bilder här hos pappa, så jag bjuder på en gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0