Lite info!

Hejsan!

Sry för den dåliga uppdateringen, men jag har inte orkat ta tag i bloggen idag, försökte blogga förut på mobilen, men det gick inte att publicera. Iaf så har det varit en någorlunda bra dag idag, men jag har hostat som tusan och är väldigt förkyld ännu. Hoppas det går över snart.

Juste! Igår så ställde jag upp på hopptävlingen med lilla Super.Janne! 5 maj, då KÖR vi! En vanlig clear-round, och sen så får vi se om jag kör på klass 2 också, fett taggad!

Sedan har jag BESTÄMT mig för dagens outfit, och då SKA jag köra det VARJE dag. SKA. Och så kommer det bli en ny kategori och det blir då 'Dagens outfit', blir bra eller? :-)


SÅHÄR KOMMER DET SE UT 5 MAJ! (Fel häst bara ;-))

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0