Läsarfråga:

Fick en läsarfråga och den löd såhär:
Varför ska du sluta rida Reva?

Svar:
Jo det är såhär att jag kommer sluta rida henne eftersom jag har en ganska ömtålig rygg som inte klarar av att vara i stallet 4 ggr i veckan. Min ryggrad växer snett och det betyder att mitt vänstra ben är längre än det högra och då, när jag går, så överbelastar jag det vänstra och det påverkar ryggen. Och det blir värre när jag är i stallet och rider, så alltså, om jag vill ha en ganska "frisk" rygg när jag blir äldre, måste jag "ta hand" om mig själv nu när jag är mindre. Om ni/du förstår? :-)

Så det är därför.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag rider reva nu <3

2012-04-09 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0