Internetshoppning

Har nu beställt ett sånt här super snyggt skal till telefonen:


Gaah, älskar det! Och det är LILA. Perfekt för mig alltså. Köpte det faktiskt på tradera, så det borde komma någonstans i nästa vecka.

Och sedan så la jag PRECIS ett bud på löshår, OCKSÅ på tradera:


Det här. Jag undrar bara om det kommer passa till mitt hår ifall jag vinner auktionen... hmm.. vad tror ni? Det är lite rött i det, och det har jag INGENTING av i mitt hår, MEN det kostar bara 100 spänn och det är riktigt! Hoppas nu inte att någon jävel jävlas med mig och kommer typ skicka gamla hårtestar eller något liknande..
 
Vet aldrig med internet, HOPPAS iaf att jag vinner och mina läsare.... lägg INTE bud på detta löshår!! (det är mitt) ;-) haha, PUSS and goodnight. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0