Dagens ridpass 3/4-12

Hej!

Ber hemskt mycket om förlåt för den kassa uppdateringen. Men jag har inte haft tid säger vi. ;-)
Iallafall så är jag hemma från stallet nu. Gick jätte bra idag! Vi tränade på serpentiner på långsidorna och sen så red vi utan stigbyglar. Och herregud, det känns i benen kan jag säga, måste nog börja träna lite mer.. Eller?
Super var ganska pigg, och lite hård i munnen, men han var som vanligt mjuk och fin i halsen så det var inga problem att ställa han inåt. Så duktig polle!

Imorgon får jag se vad jag hittar på, skola som vanligt, men efter skolan får vi se. Är i ganska mycket behov av nya tröjor.. Får se om jag tar stan någon dag här framöver!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0