Ang.åsiktsinläggen och hela bloggen..

..ja, vart ska jag börja? Jag har bra statistik, enligt mig själv. Och jag är nöjd med den. MEN jag behöver ert stöd! Era kommentarer! Jag har min blogg dels för att jag vill skriva av mig, men också dels att folk ska "inspireras" av mig, men hur ska jag kunna veta vad ni inspireras av när ni inte kommenterar?

Jag behöver feedback, jag BEHÖVER det. För det är inte jag själv som läser MIN blogg, det är NI. För jag har statistik, det har jag. Det är inte så att 5 går in på min blogg, utan igår hade jag runt 50 unika, och det kan väl inte vara samma person? Eller?

Nej, utan jag behöver ERA åsikter, suger min blogg? Ja, men SKRIV det då. Jag TAR inte illa upp, det är bara skönt för mig och veta om ni tycker det. Så snälla, jag BER er, KOMMENTERA vad just DU tycker. Vad jag ska blogga om. HUR mycket du vill att jag ska blogga. OM den suger. OM den är bra. ANYTHING.


ugly.

And just so u know. Bloggar inte förens jag fått MINST 5 kommentarer. Så är bloggen bra nog att ens behålla?

Kommentarer
Postat av: Bea

Du skulle bara våga ta bort bloggen! :o

Gör det inte Emma! <3

2012-04-06 @ 22:20:30
URL: http://bejja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fåååår inte ta bort bloggen. jag tycker faktiskt att den är skiitbra, men du kanske kan blogga mer om hästar, hästprodukter och skvaller om (blogg)ryttare? <33

2012-04-06 @ 22:29:49
URL: http://ponnyalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får inte ta bort bloggen jag läser den varje dag och jag tycker den är jätte bra men du kanske kan ha veckans ryttare eller veckans sötiz

2012-04-07 @ 06:41:02
Postat av: Anonym

hej jag tycker din blogg är bättre än bäst

SLUTA INTE BLOGGA!!!

2012-04-07 @ 06:42:20
Postat av: Anonym

jag tycker att du kan tänka på att kanske skriva lite fler gånger om dagen och kanske inte bara 1 eller 2 och att skriva lite mer om hästar

2012-04-07 @ 06:44:55
Postat av: Alexandra

fin blogg du har :)

2012-04-07 @ 08:54:16
URL: http://justaboutthislife.blogg.se/
Postat av: anonym

bästa bloggen forever

2012-04-07 @ 12:56:45
Postat av: Sofia

Hahaha, vi har mycket kvar :)



Du, om du tar bort din blogg kommer jag hata dej resten av mitt liv, din blogg är bäst av allas ! <3333

2012-04-07 @ 13:06:33
URL: http://mmyyliife.blogg.se/
Postat av: Alva och Zolito

Din blogg är jättebra Emma!

Och jag tycker att du bloggar bra, men det skulle vara kul om du bloggade lite mer om hästar :)!



KRAMISAR!

2012-04-07 @ 14:37:10
URL: http://forehorses.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0