lol

Halloj, jag klarade dagen!

Skoldagen har varit ganska bra. Lite tjafs osv. Men annars så :) På spanskan hade vi läxförhör, och det kändes riktigt bra, tror jag får ett ganska bra resultat iaf. Resten har varit såna här tråkiga ämnen, matte, SO, NO, you know
Efter skolan så gick jag till stan och väntade på pappa som skulle komma med pengar till mig. Jag hade ju hittat 3 tröjor på Bik Bok. Iaf så när vi står där i kassan, så däger hon: jaa, det blir 498 (tror jag det var) kronor.
Och dagen innan hade jag fått det till 370 spänn. Aj, det var så pinsamt så jag höll på dö!!!! Pappa:
-vaa? omgg..... Men jag fick kläderna ändå, och + ett gratis smycke som man fick om man köpte för över 300 kronor.
Haha.. snillet här va :D Men jag är riktigt nöjd!
Sen så fick jag skjuts av pappa hem, och så fick jag med mig en hund ner också. Jag ska strax sätta mig och göra vår SO-läxa som är till imorrn. Gash, jag som haaatar so ^^

Puss


Mina kläder i dålig bild, ni lär väl se dom då & då när jag har dagen outfit :)


Juste, så har jag fått nya jeans också ! :D hihi


Kommentarer
Postat av: DAGENSBLOG

hej!

kul att du var med och tävlade!

Nu kan du kolla in och se om de är du som vann en valfri vara:



http://dagensblog.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-en-valfri-vara.html#comment

2011-09-29 @ 20:17:09
URL: http://dagensblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0