Be yourself, life becomes easier!

Dia duit

Betyder hej på irländska! Coolt va? Skoldagen har varit bra. Har haft så gryymt ont i hela kroppen. Känns som om jag börjar på bihålsinflammation... iiiinte bra, gör ont som in i helvete. So:n var nog roligast, jag och Lungile hade kul som faan xD haha..  Snart ska jag nog sätta mig och göra matten, den är dock till på måndag, men det kan ju vara skönt och ha någonting klart lite tidigare? Eftersom vi har börjat få lite extra läxor nu.


Eftersom jag mår ganska dåligt ikväll, så ska jag bara ta det lugnt och chilla, och då menar jag det! ;)
Och imorgon är det fredag och då ska jag hem till pappa ^^ Tove skulle tydligen vara hemma då och inte åka till fårö, så det blir väl mysigt! :) (Eftersom vi kan va då.) Nu ska jag käka mellis, puss och hörs senare!


snyggish!




Det där är min häst det! Finast på jorden ♥

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0