Plugg och så..

Hejsan :)

Skoldagen har varit ganska ansträngande. Är ganska trött nu iaf. Ikväll vid 7, så ska vi på någon klassgrejs, vi ska prata om droger, snusning och rönking tyyp. Det blir alltså ingen ridning för mig! :'( Men det skulle inte ha blivit annars heller, eftersom min ridlärare skulle på föräldrarmöte. hohoho
Efter skolan så följde jag och Sofia med Tove till stan en stund. Vi var mest inne på bik bok och cubus.
jag hittade inget speciellt. Sen så gick Tove och spelade flöjt, och jag och Sofia cyklade hem.
Jag har varit hemma ett tag, men jag har inte orkat blogga förens nu. Vi har engelska glosor till imorrn, så jag måste typ träna på dom nu, eftersom jag inte har tränat något ännu :D hehe, så vi hörs imorgon.


Right now. Ser ni mina nya örhängen? : )))

Pözzen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0