Party in my head

Tja tja!

Idag har dagen varit mycket bättre! Förutom att jag fick vääärldens huvudvärk på svenskan -.- Fast det får jag alltid, så ... Och sen sjöng vi karaoken idag! (Jag och Tove sjöng tsm) och jag tyckte det gick jätte bra! Och det var så himla kul! Jag skulle kunna stå där i typ 3 timmar och bara sjunga, älskar det! ♥
Nu är jag iaf hemma, och jag ska ju hem till pappa idag, han kanske kommer om en timme, eller lite mer kanske, vi får se helt enkelt. Men det blir ju lite mindre uppdatering hos pappa. Vi hörs senare, eller kanske imorgon, men först ska jag göra listan.

Puss





dagens outfit! :)

Tröja: Bik Bok 250 kronor
Jeans: Cubus 150 kronor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0