I♥Y

Hejsan!

Nu har jag tid o blogga! Det har varit såå stressigt, med stallet, läxor och skolan, så jag har inte haft tid!
Ikväll red jag, vi hoppade :) Och det gick SUPER! Faith gick bra, andvände spöt gaanska mycket, eftersom hon inte bjuder så mycket på sig själv, så blir det atomatiskt att hon gör det när man är bestämd på henne och andvänder bra skänklar, det blir kanske alla hästar, men på henne känns skillnaden gryymt mycket!
Hon var fantastiskt duktig, pollen! ♥ Jätte glad :D
Sofia var här förut, eftersom vi skulle träna på spanskan som vi har till torsdag. Fett jobbigt -.-
Är riktigt trött i både benen och huvudet nu, så jag går och lägger mig, puss och godnatt!


Kärlek till denna hästen nu asså! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0