You are just like monday, nobody likes you.

Heej!

Har verkligen inte orkat eller hunnit att blogga. Jag har legat i feber kanske nån timme? Aj, jag vet inte, jag tror inte det. Jag följde inte med Sofia till stallet iaf. Och nu ikväll har jag hållt på med mitt rum i någon timme. Jag hade massa papperskassar fullt med gamla prylar och skit som jag har rensat nu! Jäätte skönt!
Så nu ser det ganska bra ut här :) Och sen har jag och Robin bytt våra kläder. Alltså att mina kläder hamnade i hans garderob osv.. lät ganska fel när jag skrev att vi bytte, men aja, ni fattar, right?
Imorgon ska jag försöka och rida iaf, det går nog : DD jag ska nog gå och lägga mig nu faktiskt! Så vi hörs imorgon, pyss!


Jag har kommit över dig! YAY : DD (ha-ha, OBS: Har iiinget med bilden och göra xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0