BeAtIfUl DiSaStEr

Ojsan! Ganska dålig uppdatering? aa....

Hej, har helt enkelt inte orkat blogga, eller haft lust rättare sagt. Imorse vaknade jag typ halv 8, och då kunde jag inte somna om, så jag gick upp och satte på gamla BB avsnitt. I typ 1 och en halv timme.
Sen så fick jag reda på att min syster, Caroline skulle komma hit och fika, så jag gjorde mig i ordning och städade lite.
När hon var här fikade vi och pratade. Hade jätte mysigt, och jag har verkligen saknat henne! (24 år.) Vi träffas inte så ofta. Älskar dig ♥


Resten av dan har tillbringats med min kära mamma lite överallt, på stan, willys, ö&b, hemma hos pappa och på Rusta. Vi har varit och handlat lite överallt. Pappa är sjuk, så vi handlade åt han också.

Ikväll ska vi käka potatisgratäng med kött, ska bli gott. Ska nog hoppa i duschen också, eller kanske. Vi hörs senare eller imorgon helt enkelt! Puss ♥


ha-ha, saknar dej Bente-Bus! ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0